Dit zijn de organisaties waar ik mee werk

Ik werk met organisaties die een maatschappelijke functie vervullen.

Met organisaties waar de wens (of druk) om te professionaliseren minder geld-gedreven is, maar eerder stoelt op
de bijdrage aan de maatschappij, de cliënt, leerling, bezoeker of inwoner.

Mijn klanten zijn snelle denkers, zeer analytisch en leergierig.

Ze realiseren zich dat samenwerken meer is dan procesmatige samenwerken en meetbare resultaten.

Mijn klanten weten dat ze met hun ICT afdeling een dans uitvoeren tussen klant en leverancier, zorgvuldig en snel,
sturen en volgen, kosten en baten. En ze kennen er nog veel meer!

Mijn klanten doen die dans thuis ook. Ze houden veel ballen in de lucht.

Foto door Aboodi Via Pexels

Dit zijn vragen die klanten mij stellen

  • In het programma hebben we een change manager nodig om de transformatie in de organisatie te begeleiden.
  • Hoe kunnen we het proces vlottrekken? Het ontwerp en de uitgangspunten zijn correct en toch werkt het niet. Dit kost geld en motivatie van mensen, het moet anders!
  • De senior consultants zijn nieuw in hun informatie management rol. Ze hebben begeleiding nodig om op stoom te komen.
  • De ICT organisatie wordt nog niet gezien voor wat het brengt. Hoe krijgen we een heldere positie in de organisatie.
  • Het professionaliseren van de ICT organisatie staat in de steigers, de plannen zijn klaar, de stip op de horizon is helder. Nu mijn mensen en stakeholders meekrijgen.

De eerste stap: stel je vraag

Stel je vraag.

Concreet of onderzoekend.

Dan gaan we in gesprek.

Op weg naar een antwoord.

Foto door Jorge Arture Andrade
Via Pexels